Mobile World
Neviete si rady? Napíšte nám!
PO-PIA 10:30 - 16:30
Logo
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 400,00 € a máte dopravu ZADARMO

 

Často kladené otázky

Koľko stojí doručenie objednávky?

Objednávky, ktoré prekročili hodnotu 300 EUR doručujeme zadarmo. Ak Vaša objednávka bola nižšia ako 300 EUR, doručenie tovaru stojí 3,30 EUR. Hodnotu doručenia Vám pripočítame k objednávke. Malé objednávky v hodnote od 1-50€ doručujeme v cene 2,70€


Do koľkej hodiny si môžem objednať, aby bola moja zásielka odoslaná ešte v ten istý deň?

Ak si v pracovných dňoch objednáte do 13:00, Vaša objednávka bude odoslaná z nášho skladu ešte v ten istý deň a balík Vám doručia na nasledujúci pracovný deň.


Ako rýchlo doručujete tovar?

Zásielky na Slovensko sú obvykle doručované do 24 hodín.


Kuriér prišiel so zásielkou, ale nebol/a som doma. Čo mám robiť?

Kuriér by mal dodanie na uvedenú adresu opakovať ešte dvakrát. Táto možnosť je garantovaná službou, s ktorou naše zásielky doručujeme. Samozrejme nie je to spojené so žiadnymi ďalšími poplatkami.


Čo ak bude zásielka počas prepravy poškodená?

V takom prípade je nutné predovšetkým zásielku od kuriéra nepreberať. Ak zásielka vzbudzuje pochybnosti a obal je napr. poškodený, odmietnite zásielku prevziať a informujte nás o vzniku tejto situácie. Budeme sa snažiť čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo Vám vrátiť uhradenú sumu. Dôkladnejšia kontrola balíka je možná len po uhradení platby a po podpísaní prepravného dokladu. V skutočnosti kuriér nie je povinný podieľať sa na tomto procese, ale môžete ho požiadať, aby počkal kým zásielku skontrolujete. V prípade, že s tým kuriér nebude súhlasiť, pamätajte (prípadne mu pripomeňte), že v prípade poškodenia bude musieť prísť ešte raz aby spísal protokol o škode. Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta.


Je možné "odložiť" odoslanie objednávky na neskôr?

Samozrejme je to možné, ale len v prípade, že tovar ešte nebol zabalený na sklade a odovzdaný kuriérovi. Pri vytváraní objednávky uveďte svoju požiadavku o neskoršom doručení do políčka "Komentár k objednávke". Ak je už objednávka v procese realizácie, kontaktujte čo najskôr naše zákaznícke centrum.


Bude ma kuriér pred doručením kontaktovať?

Kuriér nie je povinný kontaktovať adresáta zásielky pred dodávkou, preto Vám toto nie sme schopní zaručiť. V skutočnosti je to individuálna záležitosť každého doručiteľa, ale zo skúseností vieme, že kuriér obvykle volá adresátovi pred dodaním (obyčajne ráno pred doručením).


Môžem zásielku obdržať v sobotu?

V súčasnej dobe umožňujeme dodávky objednávok len v pracovných dňoch.


Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Mobileworld.sk poskytuje dve možnosti platby:

  • na dobierku: za objednávku zaplatíte kuriérovi pri prevzatí objednávky. Je potrebné platiť hotovosťou
  • bankovým prevodom na náš účet

Ako môžem stornovať objednávku?

V prípade, že chcete zrušiť objednávku, kontaktuje naše Zákaznícke centrum na eshop@mobileworld.sk  Pokiaľ vaša objednávka nezostala odoslaná zo skladu, objednávku stornujeme.


Ako dlho musím čakať na spracovanie reklamácie?

Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.


Do kedy môžem reklamovať produkt?

Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.


Ako môžem vrátiť tovar?

 Pokiaľ Vaša objednávka nespĺňa podmienky bezplatného vrátenia, vyplňte prosím formulár pre vrátenie tento alebo akékoľvek iné jednoznačné odstúpenie od zmluvy. Vrátený výrobok zabaľte a spoločne s formulárom pošlite na adresu: Osho Invest Group s.r.o., Borievkova 2, 040 22 Košice, +421 907 968 330. Postarajte sa o bezpečnosť Vašej zásielky. Odporúčame využiť službu kuriérskych spoločnosti alebo podávať balíky doporučene s podacími lístkami.

df

 

Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk